Thursday, May 7, 2009

Kenyataan Speaker Sivakumar

Speaker Siva dilucutkan secara paksa. AMENO/Be End pakai law of the jungle-Picture Added
Lihatlah perlakuan binatang AMENO/Be End-Picture Added

YB Siva diseret...tak patut sungguh kelakuan seperti ini!


Saya tidak iktiraf Ganesan sebagai Speaker kerana saya telah tolak usul perlantikan Speaker.

Saya dibawa ke satu bilik oleh polis, saya jatuh 2 kali.

Media juga maklumkan seramai 8 orang telah dikasari dan ada yang koyak bajunya.

Saya diletakkan dalam satu bilik sekitar jam, yang jelas semua arahan Speaker telah diingkari.

Dari awal Speaker telah dihalang dengan usaha untuk menghalang media dari masuk untuk membuat liputan.

Kenapa ada arahan orang luar masuk dengan ada tanda nama, sebaliknya saya mohon 7 Ahli Parlimen masuk tapi ditolak. Jadi jelas ada campurtangan pihak lain keatas kuasa Speaker.



huhuhuhu...kalau macam ni lah. memang rakyat takleh buat apa2. nak hukum AMENO/Be End ni kat kertas undi jela...Arrghhhhh..tak sabar nak pangkah PAS untuk kali ketiga dalam hidup aku. kalau bubar dun perak leh dapat kerajaan yang lebih stabil. pergi jahanam dengan AMENO/Be End yang zalim.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin